استاندار چهارمحال و بختیاری:

دولت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی مشکلات را مدیریت کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۸۸۵۵
دولت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی مشکلات را مدیریت کرد
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاشهای دولت برای توسعه زیرساختهای کشور گفت: دولت تدبیر و امید در این مدت، مشکلات را در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دوشمن علیه ایران مدیریت کرده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی روز دوشنبه در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۴۲ طرح‌های شهرستان بروجن همزمان با دومین روز از هفته دولت تاکید کرد: با وجود  این شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمن، دولت خوشبختانه توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری، در بخش‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

او به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره و تصریح کرد: کوچک‌ترین سهل‌انگاری و کوتاهی در مقابله با این ویروس عواقب سخت و جبران‌ناپذیری دارد.

عباسی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری در شیوع ویروس کرونا هم‌اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد و باید تلاش‌ها برای جلوگیری از ورود این استان به وضعیت قرمز مضاعف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط این استان در حوزه گردشگری اظهار داشت: در صورت ورود مسافران، گردشگران و یا هم‌استانی‌های ساکن در نقاط دیگر کشور به چهارمحال و بختیاری، امکان شیوع بیشتر ویروس کرونا ۱۰ روز تا دو هفته بعد از تاسوعا و عاشورا وجود دارد.

او گفت: تمامی فرمانداران چهارمحال و بختیاری موظفند با توجه به شرایط شهرستان‌های خود، سخت‌گیری‌ها و تدابیر لازم نسبت به جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس اقدام کنند.

عباسی تاکید کرد: کادر بهداشت و درمان ۶ ماه تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند و تمامی مسوولان، مردم و قشرهای مختلف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

او افزود: در صورت کوتاهی هر کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی،مسوولان مربوطه به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به وضعیت بودجه کشور اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کاهش فروش نفت، دریافت مالیات، صادرات غیرنفتی و سایر درآمدهای دولت، اما همچنان پرداختی‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف کشور به موقع انجام شده است.

او یادآور شد: در شرایط کنونی کشور و با وجود مشکلات فراوان اما مدیران دولت در سطح ملی و استانی عملکرد موفقی داشته‌اند و البته همچنان مشکلاتی هم وجود دارد.

عباسی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری طرح‌های مرتبط با دولت را به‌خصوص در هفته دولت و دهه فجر به‌طور گسترده اطلاع‌رسانی کنند.

او با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای کوبیدن به طبل ناکارآمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تقویت ارتباط با رسانه‌های گروهی و تبیین و تشریح اقدامات دولت مورد توجه تمامی مسوولان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در هفت سال گذشته سه هزار و ۷۲۶ طرح دولتی در استان افتتاح و بهره‌برداری شده است و برای اجرای این طرح‌ها ۸۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، تسهیلاتی و سایر ردیف‌های بودجه‌ای هزینه شده است.

عباسی تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد و در این مدت بخش خصوصی برابر اعتبارات دولتی در چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.

او اظهار داشت: در هفته دولت سال‌جاری ۳۴۸ طرح با پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۹۰۰ نفر اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز