مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

پیگیر معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۸۸۶۴
پیگیر معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق هستیم
امید علی مراتی گفت: پیگیر معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان زلزله‌زده از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ هستیم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ امیدعلی مرآتی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار سرپل ذهاب با هدف بررسی و رفع مشکلات برق  مناطق زلزله زده افزود: درصدد هستیم تا موافقت دولت را با این درخواست مردم اخذ کرده و آن را اجرا کنیم.

او اظهار داشت: این درخواست مردم در صورت اجرا، خدمت بسیار بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به زلزله زدگان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انشعابات مشترکان در سرپل ذهاب ساماندهی می شود و کسانی که خواستار انشعاب هستند برای خرید اشتراک به اداره برق شهرستان مراجعه کرده و درخواست خود را ارایه کنند تا برابر مقررات درخواست آن ها رسیدگی شود.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: یکی از مشکلات حوزه برق شهرستان رفع مشکلات برق رسانی به تعدادی از ساکنان روستای برآفتاب گلین بود که تصمیمات لازم اتخاذ و قول مساعد داده شد.

محبت جمالی نیا افزود: تصمیم بر آن شد تعویض سیم های برق شهرستان به سیم خود نگهدار جدید برای جلوگیری از قطع شدن برق شهرستان در اثر اتفاقات و حوادث و همچنین سرقت سیم های برق انجام شود.

او از پیگیری و اجرایی شدن معافیت سه ساله هزینه های برق مشترکان زلزله زده خبر داد و گفت: از هفته آینده موضوع ساماندهی انشعابات برقی در دستور کار شهرستان قرار خواهد گرفت و به جز مستاجران تخریبی تمام انشعابات غیرمجاز قطع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: شهرستان در حال حرکت برای رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه مصرف بهینه برق و جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند که ۱۵ هزار مشترک که واحدهایشان در جریان زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید هم اکنون تعمیر و تکمیل شده هنوز برای انشعاب جدید و یا در صورت سالم بودن کنتورهای قبلی و برقراری انشعاب قبلی درخواست مجوز نداده‌اند و به شکل غیرمجاز از برق استفاده می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز