با حضور استاندار مرکزی،

نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه ای کشور در دلیجان بهره برداری شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۹۰۶۰
نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه ای کشور در دلیجان بهره برداری شد
بهره برداری از نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه ای کشور در شهرستان دلیجان با حضور استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت از نخستین واحد تولیدی پارچه الیاف شیشه ای کشور در شهرک صنعتی دلیجان به بهره برداری رسید.

 به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در آیین بهره برداری از این واحد تولیدی گفت: ظرفیت تولید سالیانه این واحد یکهزار و ۵۰۰ تن است و صرفه جویی یک و نیم دلاری ارز برای کشور به همراه دارد ، تولید این محصول یک موفقیت بزرگ صنعتی در شرایط تحریم است چرا که نیاز کشور را به لحاظ پارچه الیاف شیشه ای کشور تامین می کند .

استاندار مرکزی تاکید کرد: در برنامه ریزی های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی نباید به اتفاقاتی که در آمریکا رخ می دهد امیدوار باشیم .

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی قوانین پیچیده و ضوابط مانند تار عنکبوت به دور صنعت و تولید کننده تنیده که تنها با بیان آنها از طریق تریبون مشکلات تولیدکنندگان حل نمی شود و رفع هزاران قوانین دست و پاگیری که قوانین دیگر را نقض می کنند به کار عملیاتی نیاز است.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: نباید با قوانین پیچیده سرمایه گذاران را دلسرد کرد و در استانها نیز قوانین منتهی شده به یک تصمیم مناسب می طلبد حیطه اختیارات استانها افزایش یابد .

استاندار استان مرکزی ادامه داد: قوای مقننه، قضایی و مجریه با همکاری یکدیگر باید کار عملیاتی برنامه ریزی شده و دقیق را انجام دهند و در این شرایط اقتصادی کشور در راستای رفع مشکلات مردم ‌و همچنین فعالان اقتصادی گام های موثری برداشت .

نخستین واحد تولیدی پارچه الیاف شیشه ای با ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز