رشد چهار برابری بکارگیری پزشکان متخصص/تعداد تخت های تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۹۵۷۹
رشد چهار برابری بکارگیری پزشکان متخصص/تعداد تخت های تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد تخت های بستری در این استان ظرف چهار سال گذشته تاکنون، از ۳۲ مورد به ۶۴ مورد افزایش داده شده و تلاش بر این است، به ۹۶ تخت ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  پیام اکبری اظهار داشت: در مدت چهار سال گذشته تاکنون رشد درمانی در این استان ۳۲ درصد نسبت به ۲۳ سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: فعالیت های درمان گسترش یافته به طوری که در تامین نیروی انسانی برای مراکز تابعه رشد سه برابری شاهد بودیم و بحث بکارگیری پزشکان متخصص رشد ۴ برابری داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد دندانپزشکان رشد سه برابری و پزشک عمومی به رشد چهار برابر رسیده است.

اکبری ابراز داشت: ۵۰۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی در واحدهای تابعه راه اندازی شده و ۱۲ بخش جدید به بخش های تخصصی بیمارستان شهدای گمنام افزوده شده است.

وی عنوان کرد: ظرف چند سال گذشته در کشور هشت مرکز توانستند مجوز توسعه بگیرند که با تلاش و پیگیری شبانه روزی یکی از آن مراکز در این استان بود که قرار است ۹۰۰۰ متر مربع  فضای فیزیکی و با اعتبار اولیه ۶ میلیارد ریال به فضای قبلی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اضافه شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش سی تی اسکن که به طور معمول بیمارستان های بالای ۱۰۰ و ۱۵۰ تخت به بالا  مجوز راه اندازی می گیرند، در بیمارستان ۶۴ تختی یاسوج راه اندازی شده است.

اکبری تاکید کرد: هم اینک بهترین سی تی اسکن استان بوده و روزانه چندین تست کرونا در آن انجام می شود.

وی ابراز داشت: در بخش جراحی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ،جراحی تعویض مفصل انجام می گیرد که این جراحی ها جزو جراحی های سخت محسوب می شود و تنها در بیمارستان های  درجه یک کشور انجام می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های جدید در دستور کار این سازمان، افزود: راه اندازی پروژه دی کلینیک گچساران در دستور کار قرار گرفته و روزانه حدود ۷۰۰۰ نفر در مراکز تابعه پذیرش می شوند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

اکبری گفت: با بکارگیری پزشکان متخصص در زمینه های مختلف و تجهیزات پیشرفته از رفتن بیمه شدگان به استان های همجوار برای دریافت خدمات درمانی جلوگیری کرده ایم.

وی تصریح کرد: بیمارستان های این سازمان در استان، در سه سال متوالی موفق به دریافت کسب مقام اول در خدمت رسانی به مردم در بیمارستان های هم سطح خود یعنی در بیمارستان های زیر ۱۰۰ تخت شده که این خود ناشی از ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و کارگران  بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز درمانی به ۴۵ درصد جمعیت استان معادل ۳۱۸ هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز