مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:

واگذاری مدیریت و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج به بخش خصوصی

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۹۷۳۴
واگذاری مدیریت و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج به بخش خصوصی
نشست کارگروه کنترل کیفی حفاظت منابع آب استان به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی وسازمان حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فیض اله پاسره در این نشست با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آبی اظهار کرد: دستگاه های عضو کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان باید فارغ از نگاه بخشی با آینده نگری در  راستای حفاظت و استفاده بهینه از منابع  آبی عمل کند.

رئیس کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان افزود:  یکی از برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان واگذاری و برون سپاری  مدیریت و بهره برداری از تصفیه خانه‌ فاضلاب شهر یاسوج به بخش خصوصی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در همین راستا و طی فراخوانی مدیریت و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج در گام  نخست و  تصفیه خانه های در مدار بهره برداری سایر شهرهای استان در گام های بعد به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

پاسره با بیان اینکه هدف نهایی از واگذاری مدیریت تصفیه خانه ها به بخش خصوصی ارتقای سطح کیفی و حذف ملاحظات اداری در نظارت و راهبری  تصفیه خانه ها خواهد بود.

وی تاکید کرد:  دستگاه های متولی، مطالعات لازم برای  استفاده  از پساب خروجی تصفیه خانه در کشاورزی، صنایع و فضای سبز  را انجام دهند.

وی همچین رعایت حریم ساخت و ساز و سکونت اطراف تصفیه خانه شهر یاسوج را لازم دانست و گفت: در این زمینه نیز باید تصمیمات فنی و اجرایی اعمال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز