مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

بررسی تسهیلات کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۹۷۳۶
بررسی تسهیلات کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت:کارفرمایان در این شرایط تلاش بر این داشته اند تا کارگاه های تولیدی را سرپا نگه دارند که در این باره انتظار ما هم این است این فعالان حوزه اقتصادی تشویق شوند تا مانع از تعطیلی واحد های تولیدی در استان شویم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  پروانه نیک مرام در نشست بررسی روند تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا  اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت

اقتصادی موجود در کشور همه باید پای کار باشند و کارفرمایان و کارگران حمایت شوند.

وی افزود: کارفرمایان در این شرایط تلاش بر این داشته اند تا کارگاه های تولیدی را سرپا نگه دارند که در این باره انتظار ما هم این است این فعالان حوزه اقتصادی تشویق شوند تا مانع از  تعطیلی واحد های تولیدی در استان شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

نیک مرام ابراز داشت: از این مبلغ ۵۳۴ میلیارد ریال در بانک های استان موجود بوده که تنها از سوی بانکهای استان 76/6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود روند پرداخت تسهیلات کرونایی در استان، همچون پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی که استان رتبه خوبی در کشور کسب کرده، باشد و بانک ها با دقت و سرعت بیشتری در این باره اقدام کنند.

نیک مرام تصریح کرد: روال کار تسهیلات کرونایی متفاوت از تسهیلات روستایی و عشایری بوده و حتی سخت گیری در وثایق به ندرت دیده شده اما با وجود این همه تسهیل گری از سوی دولت  عملکردبانک های استان در خصوص پرداختی های تسهیلات کرونایی رضایت بخش نبود.

وی بیان کرد: بانک های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت، ملی ایران هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا در این استان، برای بیمه شده ها تا ۱۵ شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدید شده است.

نیک مرام تاکید کرد: دولت بر پرداخت این تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا تاکید کرده و این مهم باید اولویت اصلی ما باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز