رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

کسب مقام دوم پرتاب گر استان در رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی کشور

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۹۹۰۳
کسب مقام دوم پرتاب گر استان در رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی کشور
محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دومی ورزشکار استان در رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدی رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دومی ورزشکار استان در رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ کشور خبر داد.
امید محمد محمدی ،رئیس هیات دوومیدانی استان کهیگلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :صادق خادمی پرتاب گر هم استانی در ر قابتهای قهرمانی جایزه بزرگ کشور که به میزبانی تهران در محل مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد ،در ماده پرتاب نیزه به مقام دوم دست یافت.
محمدی ،رئیس هیات دوومیدانی استان افزود:در این رقابتها که در 16ماده و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد ،تیم دوومیدانی استان فقط در ماده پرتاب نیزه این مسابقات حضور یافت و ورزشکاران این رشته توانستند در این ماده مقام های دوم ،پنجم و هشتم این ماده را کسب کنند.
رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل افزود:در این ماده صادق خادمی پرتاب گر هم استانی با پرتابی به طول 69متر و 42سانتیمتر بعد از علی فتحی گنجی از لرستان به مقام دوم دست یافت ،یونس یوسفوند از لرستان سوم شد.
امید محمدی رئیس هیات دوومیدانی استان از کسب مقام پنجم توسط مصطفی نیکخواه ،مقام هفتم علی پیروج و هشتم سجاد افشون در این ماده خبر و تصریح کرد:با تمرینات بیشتر و حمایت های بیشتر مسئولین ورزشکاران استان در ماده همچون گذشته حرفهای برای گفتن خواهند داشت.
نتایج کامل ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد در ماده پرتاب نیزه جایزه بزرگ کشور در تهران
  1. علی فتحی گنجی - لرستان - ۷۳.۱۲ متر
  2. صادق خادمی - کهکیلویه و بویراحمد - ۶۹.۴۲ متر
  3. یونس یوسفوند - البرز - ۶۸.۶۴ متر
  4. علی رمضانی - اصفهان - ۶۸.۶۱ متر
  5. مصطفی نیکخواه - کهکیلویه و بویراحمد - ۶۵.۵۱ متر
  6. یعقوب آرخی - دانشگاه آزاد - ۶۱.۴۴ متر
  7. علی پیروج - کهکیلویه و بویراحمد - ۵۸.۲۹ متر
  8. سجاد افشون - کهکیلویه و بویراحمد - ۵۴.۴۰ متر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز