مدرس حوزه علمیه یزد:

عزت مسلمانان در عمل به سیره شهیدان کربلاست

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۱۶۴۰
عزت مسلمانان در عمل به سیره شهیدان کربلاست
مدرس حوزه علمیه یزد گفت: عزت و سعادت واقعی امت جهان اسلام و مسلمان با وجود توطئه‌های فرهنگی دنیای استکباری در گرو شناخت و عمل به سیره و اهداف نهضت امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام سید کمال باقری"مدرس حوزه علمیه یزد  در مراسم عزاداری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پیام قیام امام حسین (ع) در سال ۶۱ هجری،ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی و احیای دین بود و باید این سیره به مردم و جوانان منتقل شود.

وی ادامه داد: تمامی لحظه‌های قیام حضرت سیدالشهدا (ع) از ابتدا تا انتها برای بشریت امروز درگیر مشکلات، عبرت بخش و درس آموز است و مبلغان دینی و نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ها برای تبیین آن اقدام کنند.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: دنیای کنونی و بشریت بیش از همشه تشنه پیام‌ها و عبرت‌های قیام سرخ حسینی است و اگر آن مفاهیم بلند برای عالمیان بیان شود بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی کاهش می‌یابد.

باقری تصریح کرد: ملت ایران با پیروی از درس‌های‌ قیام امام حسین (ع) بر دشمنان پیروز شد و در ادامه راه نیز مردم و جوانان باید بیش از گذشته در زندگی ائمه هدی (ع) به خصوص شهدای کربلا مطالعه داشته باشند.    

مراسم روضه خوانی امام حسین (ع) و یاران با وفایش، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۰ و ۱۱ شهریورماه جاری از ساعت هفت تا هشت صبح در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز