با حضور استاندار مرکزی : 

بهره برداری از ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۱۸۱۷
بهره برداری از ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان
 استاندار مرکزی گفت : ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان بهره برداری و عملیات اجرایی ۳طرح اقتصادی و عمرانی نیز آغاز شد .

 به گزارش برنا از ارا‌ک سید علی آقازاده در حاشیه بهره برداری از طرح های شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان ، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

که بهره برداری از این طرح‌های اقتصادی و عمرانی زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند .

آقازاده‌ بیان کرد: افتتاح متمرکز و همزمان ۴واحد پرورش ماهیان سرداری در روستای غیاث آباد در فضایی به مساحت ۶۵۰ متر مربع ظرفیت تولید سالانه ۴۵ تن با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغال ۲۴نفر مستقیم و غیرمستقیم از طرح های افتتاحی شهرستان فراهان بود .

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد : بهره برداری از یک واحد پرورش شترمرغ در روستای نظام آباد در زمینی به مساحت ۳هکتار و زیربنای ۳۵۰ مترمربع با ظرفیت دو هزار تن قطعه در سال با اعتبار ۱۲میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغال ۵۷ نفر مستقیم و غیر مستقیم، افتتاح همزمان ۳پارک شهر فرمهین در مجموع به مساحت یک هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتبار ۶میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری فرمهین از جمله طرح های روز جاری بود .

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: بهره برداری متمرکز از ۲۰طرح همزمان شبکه اصلاح برق رسانی شهر فرمهین با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال لز محل اعتبارات ملی و استانی ، گلباران گلزار شهدای گمنام ، کلنگ زنی تصفیه خانه آب شرب شهر فرمهین، افتتاح همزمان و متمرکز ۱۱ باب خانه هلال در سطح شهرستان در روستای مجدآباد کهنه ، بازدید از شرکت توسعه عمران و صنعت رانا از دیگر برنامه های شهرستان فراهان بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز