همزمان با هفته دولت :

۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان تفرش به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۰
۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان تفرش به بهره برداری رسید
 استاندار مرکزی گفت: ۴۹ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که ۴۱طرح بهره برداری و عملیات اجرایی ۸ طرح دیگر نیز آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در حاشیه بهره برداری از یک واحد تولیدی پوشاک زنانه در شهرستان تفرش گفت: بهره برداری از ۴۹طرح عمرانی و اقتصادی، زمینه اشتغال ۲۷۴نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح شهرستان تفرش فراهم می کند .

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح های افتتاحی این شهرستان بیان داشت : در شهرستان تفرش روز جاری با اعتبار ۴۰میلیارد ریال به پنج روستا گازرسانی شد و از ۲۰ طرح برق رسانی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز بهره برداری شد .

وی افزود : از دیگر طرح های افتتاحی بهره برداری از یک واحد تولیدی پوشاک زنانه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی و با اشتغال زایی ۴۵ نفر به صورت مستقیم بود که مقرر شد در کار گروه تسهیل استان، به واسطه پرداخت تسهیلات کم بهره ، طرح توسعه این واحد تولیدی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد افزایش میزان اشتغال زایی و همچنین تولید البسه باشیم . حضور در گلزار شهدای روستای دارستان، افتتاح پروزه های جدول گذاری و آسفالت روستاهای دارستان فک سربند، افتتاح از منزل آسیب دیده از سیل سال گذشته ، بازدید لز مجمتع تفریحی گردشگری سد کشه ، افتتاح کارگاه پوشاک در ناحیه صنعتی ، بازدید از یک منزل مددجو از دیگر برنامه های استاندار مرکزی به شهرستان تفرش بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز