فعالیت یک تور غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۳۷۷۹
فعالیت یک تور غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری متوقف شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در استان متوقف شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهرداد جوادی امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک تور گردشگری که با 40 نفر در قالب دو دستگاه مینی‌بوس شامگاه جمعه از شهرکرد عازم سمیرم اصفهان بود، در پلیس‌راه لردگان متوقف شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤول این تور به مسافران و گردشگران خود به دروغ اعلام کرده که از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد.

او افزود: با توجه به ثبت نکردن ساعت دو دستگاه خودرو مینی‌بوس حامل این تعداد گردشگر در پلیس‌راه شهرکرد با حکم مقام قضایی از حرکت آنان جلوگیری و این تور غیرمجاز به مبدأ در شهرکرد برگشت داده شد.

جوادی با بیان اینکه به‌خاطر تخلف رانندگان مینی‌بوس‌ها مبنی بر ثبت نکردن ساعت در پلیس‌راه شهرکرد دفترچه آنان به مدت 45 روز از سوی پلیس توقیف شد، عنوان کرد: توقف فعالیت تور غیرمجاز گردشگری از شهرکرد به سمیرم اصفهان با همکاری مرکز فوریت‌های پلیس 110 و مرکز پلیس‌راه لردگان انجام شد.

توقیف 13 تور گردشگری در استان

او در ادامه با بیان اینکه در یک‌سال گذشته از فعالیت ۱۳ تور غیرمجاز گردشگری در قالب ۱۷ دستگاه اتوبوس و ون در استان جلوگیری شده است، توضیح داد: حرکت و فعالیت این تورهای غیرمجاز از سوی اداره‌کل و با همکاری پلیس‌راه، پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز فوریت‌های پلیس 110 و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از ۲۰ مردادماه سال گذشته تاکنون متوقف و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی عاملان برگزاری تورهای غیرمجاز در استان به مراجع قضایی معرفی و از آن‌ها تعهد گرفته شده است.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۶۷۰۸ با معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز