در هفته گذشته رخ داد:

دستگیری ۶۰ سارق / کشف ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر / توقیف ۱۸۷ خودرو و ۱۷۱ موتورسیکلت متخلف

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹۷
دستگیری ۶۰ سارق / کشف ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر / توقیف ۱۸۷ خودرو و ۱۷۱ موتورسیکلت متخلف
فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: در هفته گذشته دستگیری ۶۰ سارق، کشف ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۸۷ خودرو و ۱۷۱ موتورسیکلت متخلف توسط مامورین انتظامی استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۹۵ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته در چند عملیات جداگانه ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و در این رابطه ۹۵ قاچاقچی و توزیع کننده مواد افیونی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۶۰ سارق طی هفته گذشته افزود: در همین مدت ۱۵۶ فقره سرقت منازل و اموال عمومی شهروندان نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: توقیف ۱۸۷ خودرو و ۱۷۱ موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات هفته گذشته پلیس در خراسان جنوبی بوده است.

کشف یک تن و ۳۱۳ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مشترک پلیسی  وی همچنین از کشف یک تن و ۹۲ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.  

سرهنگ فرشید افزود: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را دارند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با همکاری پلیس استان گلستان در محور "شاهرود به آزادشهر"، ایست و بازرسی "تیل آباد" خودروهای قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو تریلی مقدار یک تن و ۹۲ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین نیز به عنوان راه پاک‌کن شناسایی و توقیف شد افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز