توزیع بیش از ۷ هزار پرس ژتون غذای گرم در بین عزاداران

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۷
توزیع بیش از ۷ هزار پرس ژتون غذای گرم در بین عزاداران
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح ۷ هزار و ۲۰۰ پرس ژتون غذای گرم در بین عزاداران توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه محوریت این برنامه با امامزادگان باقریه بوده است افزود: در این راستا به مدت ۱۲ شب، مراسم عزاداری در امامزادگان باقریه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سمیعی از تهران برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند بیان کرد: در این ۱۲ شب ۷ هزار و ۲۰۰ پرس ژتون غذای گرم در بین عزاداران توزیع شد.

خدایی با بیان اینکه مراسم ظهر تاسوعا و ظهر عاشورا نیز برای نخستین بار به صورت باشکوه به همراه اقامه نماز جماعت در امام زادگان باقریه برگزار شد تصریح کرد: در طرح بصیرت عاشورایی ۱۱ مبلغ  اعزام شدند که از این تعداد ۴ مبلغ اعزامی از قم و مابقی مبلغین بومی  از سطح شهرستان بیرجند بودند که در سطح بیرجند و روستاها به امر تبلیغ مشغول بودند.

وی از توزیع  ۹۱۱ سبد غذایی، ۷ هزار و ۲۰۰ پرس غذا و ۴۰۰ پک بهداشتی در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۸ بسته غذایی و ۵۰ پک بهداشتی توسط خیرین تهیه و توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز