دکتر نگین تاجی رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام، توهین به جان عالم و شعور بشریت است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۶۴۷۹
توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام، توهین به جان عالم و شعور بشریت است
توهین به پیامبر اعظم صلوات الله و سلامه و علیه توهین به جان عالم و شعور بشریت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر نگین تاجی با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به مقام منور و روحانی پیامبر بزرگوار اسلام صلوات الله علیه اظهار کرد: غرب تا کنون نتوانسته و نخواهد توانست با اقدامات خود، نورانیت حاصل از مکتب پیامبر اعظم را، خاموش کند و روز به روز بر جمعیت مسلمانان و ارادتمندان به این پیغمبر آخر زمان، اضافه می شود.

وی در ادامه افزود: لابی یهود و صهیونیزم جهانی، با همکاری از خدا بیخبران ضد دین در اروپا، قصد مخدوش کردن چهره نورانی این آیت الهی را با توجیه آزادی قلم دارند.

آقای نگین تاجی گفت: شکسته باد چنین قلم هایی که، پا بر فطرت انسانی خود گذاشته و اســــــیر هوی و هوس لابی‌های ظالم جهانی و جهانخوار می شوند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وعده خداوند منورتر شدن انوار الهی پیامبر اعظم در جهان است، بیان داشت: این وعده الهی است که روز به روز نور خدا در زمین منورتر خواهد شد و ذکر نام و یاد پیامبر اعظم (ص) رفیع تر می گردد.

دکتر نگین تاجی با ابراز تأسف از این اقدام بیخردانه، اظهار داشت: اینجانب ضمن عرض تسلیت این توهین، به ساحت مقدس امام حاضر و غائب حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان (عج) این حرکت ناجوانمردانه، غیر بشری و غیر حقوقی را تقبیح و محکوم می نمایم.

مقام ارشد قضایی استان درپایان با بیان اینکه در این برهه خاص که ساحت نورانی پیامبر عظیم الشأن اسلام مورد بی احترامی قرار گرفته، تصریح کرد: وظیفه اهل قلم و رسانه های جهان اسلام محکومیت این حرکت مذبوحانه و برخورد قاطع و جامع رسانه ای با آن ، جهت تنویر افکار عموم مردم جهان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز