مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:

سامانه ۱۹۵ سریع ترین مسیر حل مشکلات حوزه ارتباطی مشترکین / حل ۹۸ درصد مشکلات ثبت شده در سال جاری

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰۹
سامانه ۱۹۵ سریع ترین مسیر حل مشکلات حوزه ارتباطی مشترکین / حل ۹۸ درصد مشکلات ثبت شده در سال جاری
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از خاتمه یافتن 97 درصد از شکایات ثبت شده مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سامانه 195 در سال جاری خبر داد و گفت: سریع ترین راه برای حل مشکلات ارتباطی مشترکین، ثبت گزارش مشکل در سامانه 195 است.
به گزارش  خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور گفت: از تعداد 288 شکایت ثبت شده در سامانه 195 در سال جاری، تعداد 282 شکایت با بررسی و اقدام کارشناسان مرتفع شده که این شامل 97.9 درصد کل گزارشات ثبت شده یک سال اخیر استان در این سامانه است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که رقم مربوط به شکایات خاتمه یافته در کشور در سال جاری 92 درصد بوده است.

مدیرکل فاوای استان با اشاره به ثبت 74 شکایت در ماه اخیر از حل 66 درصد این موارد خبر داد و گفت: رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه 195 هر هفته از سوی نمایندگان اداره کل ارتباطات  فناوری اطلاعات استان، اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، شرکت های خدمات ارتباطی و کارشناسان حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات صورت پذیرفته و مشکلات ثبت شده مشترکین بررسی و مرتفع می شود.

غلام پور افزود: مردم می توانند مشکلات و شکایات خود در حوزه خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان، اینترنت و خدمات ارزش افزوده را در سامانه 195 به آدرسhttps://195.cra.ir ثبت و پیگیری نمایند تا اقدام لازم جهت برطرف کردن این مشکلات در سریع ترین زمان صورت گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین تعداد کل شکایات از ابتدای راه اندازی سامانه تاکنون را 2017 مورد عنوان کرد که تعداد 1912 مورد یعنی 94 درصد این شکایات با اقدام کارشناسان خاتمه یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز