رئیس اداره آموزش سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

ثبت نام ۳۵ بنگاه صنعتی و معدنی خراسان جنوبی در سامانه تاپ

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۷
ثبت نام ۳۵ بنگاه صنعتی و معدنی خراسان جنوبی در سامانه تاپ
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ثبت نام 35 بنگاه صنعتی و معدنی استان در سامانه تاپ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علیرضا کفاشی با اعلام این خبر اظهار کرد: از 35 ثبت نام صورت گرفته، 30 پروژه و نیاز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه های مختلف از سوی بنگاه ها مراحل ثبت و بارگذاری آنها کامل و نهایی شده است.

کفاشی با بیان اینکه اعلام نیاز بنگاه های استان برای تمامی اساتید ثبت نامی در این سامانه در سطح کشور قابل رویت و انتخاب است افزود: 13 نفر از اساتید دانشگاههای استان و نیز 4 نفر از دانشجویان ارشد و دکترا تاکنون در سامانه برای انجام پروژه ها و نیازهای پژوهشی بنگاه های استان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در این راستا 6 پروژه و نیاز پژوهشی بنگاه های صنعت و معدنی استان از سوی اساتید دانشگاه انتخاب که فرایند بهمرسانی آن در حال پیگیری و انجام می باشد.

وی با اشاره به بخش سربازتاپ این طرح و اهمیت آن در بکارگیری داوطلبان خدمت سربازی در بخش تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی استان گفت:  8 بنگاه صنعتی و معدنی برای طرح سربازتاپ و پذیرش مشمولین خدمت سربازی اعلام نیاز و 4 متقاضی انجام خدمت سربازی نیز در این سامانه ثبت نام کردند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی طرح پسادکترای صنعتی فی مابین وزارت صمت و وزارت علوم را در پیشبرد اهداف طرح تاپ و همچنین تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه موثر عنوان و تصریح کرد: در این طرح وزارت علوم پذیرفته است اساتیدی که حداقل 6 ماه تا یک سال در بخش تحقیق و توسعه بنگاه های صنعتی و معدنی، پروژه های این واحدها را انجام دهند حقوق و مزایا کامل آنان را بپردازد.

کفاشی با تاکید بر لزوم همراهی تشکل های خصوصی مرتبط با حوزه صمت اعم از اتاق بازرگانی، خانه معدن، اتاق اصناف، نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن و ... در این طرح و اطلاع رسانی به واحدهای زیر مجموعه بیان کرد: تمامی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری می توانند نیازهای پژوهشی و فناورانه خود را از قبل از تولید، حین و بعد از تولید و در بخش های مختلف مانند تولید، بازاریابی، صادرات و ... در این سامانه ثبت نمایند تا از سوی متقاضیان مورد پذیرش قرار گیرد.

دبیر شورای سیاستگذاری آموزش، پژوهش و ارتباط صنعت با دانشگاه استان خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سامانه طرح تاپ به آدرس www.iranetop.ir  و دریافت دستورالعمل های مرتبط، با شماره 6- 32227444 داخلی 103 و 166 کارشناسان حوزه آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تماس حاصل نمایند.

وی یادآور شد: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) با هدف بهره برداری بهینه از ظرفیت بنگاه های تولیدی و خدماتی و به کارگیری توانمندی های اساتید دانشگاه و دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیلان مشمول نظام وظیفه سربازی در رفع نیازهای پژوهشی و فناورانه بنگاه ها و در نهایت تقویت ارتباط و تعامل صنعت با دانشگاه از ابتدای سال 98 آغاز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز