یک مسئول در توانیر؛

حراست صنعت برق جزء مراکز حساس کشور است

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۹۵۲۹
حراست صنعت برق جزء مراکز حساس کشور است
 مدیرکل دفترمرکزی حراست شرکت توانیر گفت: حراست صنعت برق جزء مراکز حساس کشور است.

به گزارش برنا از اراک،  سید محمد محبی در آیین تقدیر و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ،صنعت برق را یکی از مراکز حساس در کشور معرفی کرد و گفت: هرگونه اختلال در امنیت این شرکت، امنیت کشور را تهدید خواهد کرد لذا حفظ امنیت و آرامش این شرکت حساس برعهده دفتر حراست شرکت ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیارارزشمند و موثری در توزیع برق استان مرکزی انجام شده که قابل تقدیر است، اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همسویی کارکنان بتوانیم صنعت برق را رو به پیشرفت برده و به اهداف عالیه برسیم. مدیرکل دفترمرکزی حراست شرکت توانیر بیان کرد: همکاران شاغل در حراست باید مسئولیت پذیری، پاسخ گویی،مردمی بودن ، تعهد وانصاف  را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

معاون فناوری و اطلاعات مدیرکل حراست وزارت نیرو هم در این مراسم با توجه به اهمیت صنعت آب و برق و تاثیرفراینده آن در تامین رفاه، آسایش و امنیت خاطر مردم ،گفت: صیانت از منابع انسانی و تاسیسات و تجهیزات شرکت از وظایف اصلی حراست های صنعت برق است که این مهم با مساعدت و همراهی سایرهمکاران مجموعه محقق می شود. دکتر خورشیدی برسبک زندگی اسلامی تاکید کردو افزود: مدیریت مصرف آب و برق بسیار ارزشمند است و باید به جای ساختن نیروگاه ها ،بیشترباید برروی مقوله فرهنگ سازی صحیح مصرف متمرکزشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از 5000دستگاه ماینر به همت دفتر حراست شرکت شناسایی شده و حدود11میلیارد تومان  تفاوت تعرفه مصرف محاسبه و دریافت شده است.  

مهندس محمد اله داد شرکت های توزیع برق را از فراگیرترین دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد وافزود: حراست هردستگاه اجرایی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان دارد. وی تصریح کرد:عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان جاری با همراهی مردم هوشمند و مسئول و کوشش شبانه روزی کارکنان خدوم صنعت برق میسر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه پیشگیری نقش موثری در کاهش سرقت ها دارد، خاطرنشان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در استان ،نقش موثری در کاهش سرقت ها داشته است. در پایان این مراسم، از زحمات "مهندس امید رفیعی "مدیرپیشین دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تقدیر و "مهندس مصطفی دهقانی "به عنوان سرپرست دفترحراست و امور محرمانه این شرکت معرفی شد.      

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز