همزمان با هفته دفاع مقدس در سراسر کشور:

زنگ مهر و مقاومت در تمامی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۲۲۲۶
زنگ مهر و مقاومت در تمامی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد
همزمان با سراسر کشور آیین نمادین گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، مدیر سازمان دانش آموزی استان، مدیر آموزش و پرورش بویر احمد و سایر مدعوین در مدرسه بلهزار یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس با کشوری که مورد حمایت دو ابر قدرت بزرگ بود و در واقع با یک ارتش چند ملیتی روبرو بودیم.

هادی زارع پور با بیان اینکه جنگ سه ویژگی داشت افزود: دفاعی بودن جنگ، معنویت در جنگ و ایمان و خلوص جوانان، استقامت و پایداری در برابر سختی ها و مشکلات سه ویژگی جنگ بود.

وی گفت: ما باید سیره شهدا و راه شهدا را ادامه بدهیم تا به آن جایگاهی که شهدا ما را راهنمایی کرده اند برسیم.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در ابتدای شکل گیری انقلاب و پس از آن بنای تازیدن بر هیچ کس را نداشتیم، همیشه وظیفه داشتیم که اصلاح کنیم و اجاز ندهیم که کسی به حیثت ما لطمه بزند.

سرهنگ شاهینی افزود: سال ۵۹ وارد جنگ شدیم، در این جنگ چندین کشور با هماهنگی یکدیگر قصد داشتند بر پیکره انقلابی که تازه شکل گرفته بود ضربه بزنند.

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی از لحظه ای که فرمان رهبری در مورد کمک های مومنانه صادر شد، این کمک ها جمع آوری شد و به دست افردی که از کرونا آسیب دیده اند رسید.

 در ادامه این مراسم میثاق نامه دانش آموزی به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز