استاندار مرکزی در گفتگوی اختصاصی با برنا خبرداد؛

هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تغییر می کند

۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۳۷۷۱
هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تغییر می کند
استاندار مرکزی گفت : باتوجه با شرایط متفاوت لیگ برتر، باید از افراد با سابقه و تاثیر گذار درترکیب هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک استفاده شود. 

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در گفتگوی اختصاصی با برنا افزود : در همین راستا پیشنهاداتی به مدیر عامل ایرالکو ارائه کردم و مقررشد ایشان ظرف چند روز آینده احکام جدید اعضا هیئت مدیره را ابلاغ کند.

 آقازاده با اشاره به اختصاص بودجه نماینده اراک در لیگ برتر گفت: هفته گذشته جلسات متعددی با سهامداران عمده ایرالکو برگزار شد و بعد از رایزنی های فراوان، بودجه ای معادل ۴۰ میلیارد تومان به تصویب اعضا رسید که این مصوبه در روزهای آینده در مجمع عمومی ایرالکو مطرح می شود .

وی با اشاره به اختلاف نظرها پیرامون باشگاه داری ایرالکو تصریح کرد: برخی از سهامداران بر این نظر بودند که تیم باید با همکاری سایر صنایع استان در لیگ حضور داشته باشد که این امر امکان پذیر نبود. از سوی دیگر پیشنهاد دیگری مبنی بر واگذاری تیم به بخش خصوصی مطرح شد؛ با توجه با اینکه اولین بار است که نماینده اراک حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، بنده مخالفت کردم.

مقام عالی دولت در استان مرکزی گفت : تیم فوتبال آلومینیوم متعلق به همه مردم استان است ، به همین روی بنده با تصمیم گیری شخصی برای آینده این مخالفم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز