فرماندار عنوان کرد؛

مرحله نخست واحد خودروسازی خمین ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۱
مرحله نخست واحد خودروسازی خمین ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری است
فرماندار خمین با بیان اینکه مرحله نخست واحد خودروسازی خمین( سالن مونتاژ) ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری است، گفت: اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز استاندارد صورت گرفته و پس از رفع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری خودرو ، این واحد تولیدی تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری تولید خودرو را آغاز خواهد کرد.

به گزارش برنا از اراک ، احمد طهرانی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی خودروسازی آرین پارس موتور افزود: خودرو های «ون  » و «کامیونت» در این واحد تولید می‌شود. 
وی بیان کرد: تولید خودرو در این واحد به صورت مونتاژ است که ۲۰ درصد قطعات داخلی و ۸۰ درصد قطعات وارداتی است.

فرماندار خمین اظهار داشت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از مرحله نخست این واحد خودروسازی، ۵۰۰ دستگاه خودروی کامیونت و ون در سال جاری تولید و روانه بازار داخل شود. 
طهرانی با اشاره به اینکه از نیروهای بومی شهرستان خمین در این واحد خودروسازی مشغول به کار می‌شوند، گفت: با بهره‌برداری از مرحله نخست این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۶۰ نفر از جوانان جویای کار در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار خمین با تاکید بر لزوم کاهش نرخ بیکاری در خمین افزود: بهره‌برداری از این واحد تولیدی در کاهش آمار بیکاری شهرستان نقش تاثیرگذاری دارد.

طهرانی بیان کرد: واحد خودرو سازی خمین، ظرفیت تولید سالانه بیش از چهار هزار خودرو را دارد.

وی اضافه کرد: امید است با رفع مشکلات خودروسازی خمین، امکان تولید خودروهای سبک نیز در این واحد فراهم شود و زمینه اشتغالزایی برای افراد بیشتری را ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز