رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد؛

ظرفیت هر سه بیمارستان کرونایی اراک در شرایط نگران کننده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۹۵۲۲
ظرفیت هر سه بیمارستان کرونایی اراک  در شرایط نگران کننده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین حد از زمان شیوع این ویروس تاکنون رسید و برای نخستین بار ۲ رقمی شد.

به گزارش برنا از اراک، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شده و در این مدت  ۱۱ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: سه بیمارستان امیرالمومنین (ع)، آیت‌الله خوانساری و امیرکبیر اراک برای درمان و پذیرش بیماران کرونایی در این شهر اختصاص یافته که ظرفیت هر سه بیمارستان شده و شرایط نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: از ۳۲۲ مورد جدید شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی، ۴۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که در حال دریافت مراقبت‌های تخصصی و ویژه هستند.

دکتر جمالیان اظهار داشت: استان مرکزی همچنان در شرایط قرمز کرونایی به سر می‌برد و انتظار است برای مقابله با این ویروس و شرایط بحرانی، مردم بیش از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک توجه کنند.

وی اظهار داشت: مشاهده برخی رفتارهای عادی از سوی مردم در برابر این بیماری جای تاسف دارد و کادر بهداشت و درمان به شدت خسته‌ شده‌اند و بیش از توان خود مایه گذاشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز