برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد/ ملت ایران در برابر آمریکا ایستاد عزت و شوکت پیدا کرد/۱۳ آبان نشان دهنده سطح هوشیاری مردم است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۶
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد/ ملت ایران در برابر آمریکا ایستاد عزت و شوکت پیدا کرد/۱۳ آبان نشان دهنده سطح هوشیاری مردم است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: لازم است نسل چهارم را با نماد استکبار جهانی و با ماهیت برجام آشنا کرد و همچنین آشنایی با تروریسم بین الملل یعنی آمریکا با تکیه بر ترور شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و ضرورت موضوع معامله قرن با رژیم صهیونیستی را ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد یوم الله 13 آبان  گفت: در آستانه یکی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی یعنی ۱۳ آبان هستیم ، بر اساس مصوبه شواری اسلامی این روز به نام‌مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است

 
حجت الاسلام جواد خاضع بیان کرد: از مهمترین هدف بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان  تقویت اندیشه جبهه مقاومت و ضرورت ایستادگی در برابر نظام سلطه و ترویج روحیه  استکبار ستیزی است.
 
وی افزود: لازم است نسل چهارم را با نماد  استکبار جهانی و با ماهیت  برجام آشنا کرد و همچنین  آشنایی با تروریسم بین الملل یعنی آمریکا با تکیه بر ترور شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و ضرورت موضوع معامله قرن با رژیم صهیونیستی  را ضروری است، از طرفی ۱۳ آبان با هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام مصادف است  و موضوع محکومیت اهانت به پیامبر اسلام مورد تاکید است.
 
وی گفت: با توجه به بیماری کرونا و تشدید آمارهای این بیماری  هدف جلسه این است که روز مراسم ۱۳ آبان به چه صورت برگزار شود که سلامت مردم حفظ و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مورد تاکید قرار گیرد.
 
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: در سال جاری به صورت نمادین با تبلیغات محیطی و شهری مراسم ۱۳ آبان  را خواهیم داشت، برگزاری نشست ها در خصوص موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه های 13 آبان ماه است. 
 
وی در ادامه افزود: میزگردهای تحلیلی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، برپایی ایستگاه های نقاشی و پیش بینی نحوه برگزاری مراسم ۱۳ آبان را خواهیم داشت، زنگ ۱۳ آبان در مدارس، برپایی حلقه های صالحین، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا را دنبال خواهیم کرد.
 
وی افزود: پیش بینی این است که مراسم ۱۳ آبان در فضای باز و از اقشار مختلف اداری و همچنین ورزشکاران برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای شاخص های متعددی است و نسبت به انقلاب های دیگر هویت دیگری دارد، یکی از این شاخص ها استکبار ستیزی و مقابله با اهداف و توطئه های شوم استکبار است که وظیفه دینی بوده که در برابر مستکبران عالم ایستادگی کنیم که اگر این ارزش ها از انقلاب گرفته شود یک انقلاب خنثی خواهد شد.
 
آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه از قبل از انقلاب در همه صحنه ها استکبار آسیب ها و استقلال و جان و ناموس کشور را مورد هدف قرار دادند گفت: ملت ایران از استکبار خیری ندیده است ملت ایران ملت صلح است اما آنها با تجهیز عامل منطقه یعنی صدام سبب بلوا و آشوب در منطقه و و یرانی کشور ایران شد و جنگ هشت ساله را بر علیه ایران راه اندازی کرد و اگر بگوییم همه خونهای که ریخته می شود به دست آمریکا بوده، گزافه نگفته ایم.
 
وی با بیان اینکه زمانی که در برابر آمریکا تسلیم شدیم، همه منافع و هستی ما را مورد هجمه قرار می دهند، گفت: رهبر انقلاب فرموده است: هزینه تسلیم از هزینه ایستادگی بیشتر است در سایه  ایستادگی است که قدرت عزت و شهرت در دنیا پیدا کردیم.
 
وی افزود: کشور ایران زمانی تسلیم بود عزت و شرافت خود را از دست داد و امروز در برابر آمریکا ایستاد عزت و شوکت پیدا کرد، امروز امریکا مکرر در تریبون های خود از قدرت ایران یاد می کنند.
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه مراسمات مانند ۱۳ آبان نشان دهنده سطح هوشیاری مردم است، گفت: ادارات و نهادها، مساجد با مراسم ملی، و  برگزاری مراسم در فضای باز که منع به قانون نباشد لازم است.
 
وی بیان کرد: ما ملتی هستیم که به آینده جهان می اندیشیم و نمی توانیم خنثی باشیم ، برای ما نیز وجهه خوبی ندارد که  سکوت کنیم تا استکبار هر توطئه و برنامه ای دارد اجرا کند.
 
جانشین فرمانده ناحیه بویراحمد در این مراسم با تشریح برنامه ها گفت: در ۷ الی ۱۳ آبان ۱۵۰ برنامه های مختلفی را در برنامه داریم.
 
انوری بیان کرد: مسابقات فرهنگی، رونمایی از کتاب طنز جبهه مربوط به رزمندگان استان، رونمایی از نرم افزار شهدای دانش آموز، تجلیل از شهدای دانش آموز بسیجی را خواهیم داشت.
 
انوری در ادامه گفت: فضاسازی حوزه پایگاه ها و بروز رسانی بیلبوردها، آمادگی برای پخش فیلم از طریق تلویزیون شهری، برگزاری نشست های حوزوی و پایگاهی در فضای مجازی و فضای حقیقی، برگزاری نشست های حلقات صالحین به صورت مجازی ، توزیع ۹ هزار بسته ورزشی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان، توزیع ۷۰۰ میلیون تجهیزات اموزشی را خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز