تعویض ۲۴ کیلومتر شبکه سیم برق فرسوده به کابل خودنگهدار در باشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۰۰۵۱
تعویض ۲۴ کیلومتر شبکه سیم برق فرسوده به کابل خودنگهدار در باشت
مُدیر برق شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعویض 24 کیلومتر شبکه برق فرسوده به کابل خودنگهدار در شهر باشت و روستاهای حومه این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احمد رضایی با بیان این مطلب گفت: 24 کیلومتر شبکه فرسوده برق در مناطق شهری و روستایی شهرستان باشت به کابل خودنگهدار تعویض و البته تعویض سایر شبکه های سیمی فرسوده در دستورکار نیز است.

وی اعتبار هزینه شده برای تعویض شبکه فرسوده برق به کابل های خودنگهدار در این شهرستان را بیش از 26 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: همزمان با تعویض این شبکه ها، 300 روشنایی معابر جدید در روستاهای شهرستان باشت نصب و اصلاح شده است.

مُدیر برق شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اجرای این پروژه، 30 اصله پایه برق فشار ضعیف نیز که برای مشترکین مزاحمت هایی را ایجاد کرده بود جمع آوری و مشکلات آنان نیز حل شد.

رضایی، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت های احتمالی ، تامین برق پایدار و کاهش نوسانات برق را از مهمترین مزایای اجرای پروژه تعویض شبکه های سیمی برق به کابل خودنگهدار ذکر کرد.

وی، طول شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان باشت را 410 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: از این میزان، 388 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 22 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

رضایی، تعداد مشترک برق در این شهرستان را 9 هزار و 300 مشترک برشمرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز