همزمان با ۲۸ مهر ؛

عملیات اجرای «بلک باکس» در اراک آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۵۰۵۴
عملیات اجرای  «بلک باکس»  در اراک آغاز شد
عملیات اجرایی سالن «بلک باکس» همزمان بزرگداشت روز اراک ( ۲۸ مهرماه ) با حضور جمعی از مسئولان کلانشهر اراک در بوستان پارک شهر آغاز شد.

به گزارش برنا از ارا‌ک  ، شهردار اراک در حاشیه این آیین اظهار داشت:عملیات اجرایی این سالن درفضایی به وسعت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع  آغاز می‌شود و این امکان فرهنگی نخستین بار در اراک برای شهروندان آماده خواهد شد.

«محمدکریم شفیعی» افزود: بلک باکس به پلاتوهای اجرای نمایشی گفته می‌شود که سن اجرا و سکوهای تماشاگران در آن متفاوت از سالن‌های معمولی یا قاب پنجره‌ای است.

وی اظهار داشت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای  این پروژه فرهنگی پیش بینی شده و امید می‌رود که عملیات اجرایی آن برای روز اراکسال آینده به پایان رسیده و بهره‌برداری شود.

شهردار اراک گفت: با فعالیت این سالن فرصتی برای هنرمندان رشته نمایش اراک فراهم می‌شود تا بهتر بتوانند در جذب مخاطب موفق باشند.

شفیعی افزود: کمبود سالن استاندارد تئاتر در این کلانشهر ،هنر نمایش را تحت تاثیر قرار داده است بنابراین باید برای رفع این مشکل اقدام صورت گیرد.

وی اظهار داشت: هنرمند تئاتر نیاز به حمایت دارد تا بتواند رشد کند و شهرداری به‌عنوان بخشی از وظایف فرهنگی خود در این مقوله قدم گذاشته و برای حمایت از گروه‌های نمایشی ساخت سالن بلک باکس را در برنامه مدیریتی خود لحاظ کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز