در چهارمین روز هفته ی تربیت بدنی و ورزش اتفاق افتاد؛

بازدید استاندار از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد / کلانتری: برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در آینده نزدیک / علوی : خواستار حمایت استاندار از دستگاه ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات فصل پنج هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۵۷۴۳
بازدید استاندار از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد / کلانتری: برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در آینده نزدیک / علوی : خواستار حمایت استاندار از دستگاه ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات فصل پنج هستیم
کلانتری استاندار به همراه صفایی نیا معاونت توسعه منابع ،عظیم فر حراست ،تقوی مدیر روابط عمومی استاندار و جمعی از اصحاب رسانه سر زده از اداره کل ورزش و جوانان استان بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این بازدید سر زده ،حسین کلانتری و همراهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک هفته ی تربیت بدنی و ورزش با کارشناسان و کارکنان اداره کل دیدار وگفتگو کرد. 

حسین کلانتری در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت های بالای استان و استعداد های بالقوه جوانان این استان در حوزه های اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی و ورزشی سخن و گفت :در حوزه ورزش و جوانان باید سرمایه گذاری اصولی و علمی انجام شود.

کلانتری ادامه داد:هیچ تردیدی نداشته باشید که در سالهای آینده با توجه به ظرفیت ها ورزشکاران درسطح بین المللی ،جهانی و المپیک چهره های از ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد به جهان معرفی خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان و بازگو کردن مسایل و مشکلات و ظرفیت های استان سخن گفت و اظهار داشت:بستر مناسب محیطی در رشته های انفرادی همانند اسب سواری ،قایقرانی،هندبال در استان مهیاست و باید از این امکانات در جهت رشد و توسعه استان ورزش بهره گرفت .

حسین کلانتری ،از مکاتبه با وزیر نفت در خصوص حل مشکلات تیم های استان جهت حضور لیگ های کشوری خبر و گفت :پیشرفت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

استاندار ورزش دوست کهگیلویه وبویراحمد از وضعیت موجود دستگاه ورزش و جوانان در این شرایط ابراز خرسندی کرد و بر توسعه و ارتقای ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی تاکید و اظهار داشت :بستر های رشته های قهرمانی و همکانی در استان آماده است و این مهم زمینه درخشش قهرمانان در میادین ورزشی شده است.

مقام ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ،برگزاری و میزبانی ورزش های زمستانی ،تابستانی و جشنواره ها و استفاده از امکانات و ظرفیت های ورزش استان بعنوان راهی در جهت توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد ذکرکرد و از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در آینده نزدیک خبر داد. 

وی بر عدم برگزاری مراسمات و تجمعات در این زمان بیماری کرونا در استان تاکید  و ورزشکاران و کارکنان اداره کل را سفیران جسمی و روحی احاد جامعه دانست.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم به استاندار ،معاونین و همراهان گفت :از این که در این زمان اداره کل ورزش و جوانان استان را فراموش نکرده اید سپاسگزارم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری کارهای فرهنگی در کنار کارهای ورزشی در دستگاه ورزش و جوانان استان خبر و از منشا و مرام استاندار استان بدلیل حضور در اداره کل تقدیر کرد. 

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از بسترهای مناسب در حوزه های فرهنگی ،جوانان و ورزش استان و توجه به زیر ساخت ها و پروژه های آماده افتتاح خبر واز حمایت های کلانتری استاندر در برگزاری رقابتهای قایقرانی اسلالوم تقدیر و ادامه داد:شرایط برگزاری رقابتهای بین المللی قایقرانی در استان با توجه به زیر ساخت ها مهیاست .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از میزبانی شهر یاسوج برای برگزاری رقابتهای جهانی هاکی خبر و از نگاه دولت به حوزه ورزش و جوانان و اجرای طرح های ملی بعنوان راهکاری در جهت توسعه دستگاه ورزش یاد کرد . 

وی از  46 هیات فعال استانی در دستگاه ورزش و جوانان خبر و کسب کرسی های فدراسیونها توسط روسای هیات های استانی بعنوان یکی از دستاورد های ورزش استان برشمرد.

این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد از حضور آذر صفایی نیا معاون استاندار و رئیس هیات اسکواش استان در این بازدید تقدیر و گفت :کسب رتبه 16 هیات اسکواش استان در کشور مدیون تلاش و حمایت صفایی نیا معاون استانداراست.

علوی ،از عدم تخصص اعتبار فصل پنج به حوزه ورزش و جوانان استان ابراز گلایه کرد و خواستار حمایت استاندار از دستگاه ورزش و جوانان در تخصص اعتبارات فصل پنج به حوزه ورزش و جوانان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز