جمع‌آوری ۲.۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۵۸۷۷
جمع‌آوری ۲.۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: دو میلیارد و 949 میلیون تومان کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در این اداره جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در حال حاضر 3455 خانوار معیشت بگیر کمیته امداد منطقه یک هستند که از این تعداد 1349 خانوار تبصره 14 و مابقی مددجویان اصلی هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد و 949 میلیون تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج جمع‌آوری‌شده است،  افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و سایر جشن‌ها و برنامه‌های این نهاد بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه 3897 صندوق صدقه در محدوده مربوط به کمیته امداد منطقه یک یاسوج در منازل و سطح معابر وجود دارد، گفت: از این صندوق‌های صدقات درمجموع 95 میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است.  

وی تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیان و ضررها و بیکاری‌های ناشی از آن، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می‌کنیم برای کمک به نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد شرکت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز