۹۰ درصد از درآمدهای کهگیلویه وبویراحمد از منابع مالیاتی تامین می شود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۶۰۴۰
۹۰ درصد از درآمدهای کهگیلویه وبویراحمد از منابع مالیاتی تامین می شود
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹۰درصد از درآمدهای استان از محل مالیات تامین می شود به همین دلیل توسعه استان نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی برای تحقق مالیات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی غفاری در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: شناسایی کسب و کارهای جدید بستر وصول مالیات عادلانه در استان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: افزایش درآمدهای استانی از جمله مالیات به همکاری دستگاه های مرتبط با کسب وکار تولید خدمات  و سرمایه گذاری نیاز دارد که صنعت،معدن و تجارت در این میان از جایگاه خاصی برخوردار است. 

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: پارسال چهار هزارریال درآمد مالیاتی در استان محقق شد که سهم اشخاص حقیقی از جمله اصناف ۶ درصد بود.

غفاری تاکید کرد: بخش عمده ای از مالیات استان از طریق نفت تامین می شود.
مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از برگزاری این نشست و تشریح اهمیت جایگاه مالیات در اقتصاد گفت: این اداره کل آماده همکاری با امور مالیاتی است.
سالار حسین پور در این نشست مشکلات اصناف با توجه به شرایط کرونایی و ایجاد برخی  مشکلات و نابسامانی ها در فرآیند فعالیت مراکز کسب وکار را یادآور شد افزود: بازاریان در شرایط سختی فعالیت می کنند که تحقق مالیات های پیش بینی شده نیازمند حمایت های ویژه ای است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز