معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:

برخورد با تخلفات کرونایی در اداره های کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۶۰۴۶
برخورد با تخلفات کرونایی در اداره های کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی های سرزده ناظران از دستگاه های اجرایی این استان و برخورد با تخلفات کرونایی در آنها با جدیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آذر صفایی نیا اظهار داشت: نظارت بر رعایت دقیق مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری  اجتماعی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این بازرسی ها از سوی ناظران رصد می شود. 

وی افزود: این ناظران در قالب گروه های چند نفره بوده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد  تعیین و اقدام به بازرسی های سرزده از دستگاه های اجرایی استان می کنند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از این اقدام قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و جلوگیری از  گسترش هر چه بیشتر آن بین مردم استان است.  

صفایی نیا عنوان کرد: در این بازرسی های سرزده هر کدام از نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و یا مراجعه کنندگان به آنها که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند تذکرهای لازم به آنان داده خواهد شد تا روند اصلاح و دستورالعمل ها به طور کامل اجرا شوند. 

وی ابراز داشت: تاکنون نحوه رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در دستگاه های اجرایی شهرستان های بویراحمد، دنا،  گچساران و باشت مورد بازرسی سرزده ناظران قرار گرفته است. 

صفایی نیا گفت: بر اساس بخشنامه ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای انسانی دستگاه‌ های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی و افراد مراجعه کننده به آنها ملزم به استفاده از ماسک بوده و در غیر اینصورت از ورود آنان جلوگیری می‌ شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز