کمک های مومنانه سپاه فتح به مدارس رسید/ توزیع ۱۰۰ دستگاه صوتی بین مدارس مناطق محروم استان

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۷۰۳۳
کمک های مومنانه سپاه فتح به مدارس رسید/ توزیع ۱۰۰ دستگاه صوتی بین مدارس مناطق محروم استان
هفتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه سپاه فتح با توزیع 100 دستگاه صوتی بین مدارس مناطق محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این آیین با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی  جانشین فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح, سرهنگ پاسدار علی نقی اسدپور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه فتح,  سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده مسئول بازرسی سپاه فتح, سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح, سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح, سرهنگ پاسدار امین قلی پور جانشین تیپ 48 فتح  و سروان پاسدار سعادت صالحی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح و آقای  رستخیز از سازمان نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان سپاه فتح برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه سپاه فتح در بحث کمک های مومنانه علاوه بر توزیع بسته های معیشتی بین قشرهای های آسیب دیده از کرونا توانسته است این کمک ها را به حوزه های فرهنگی و دیگر بخش ها  نیز تسری دهد .

 سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود: با همکاری مسئولان و سپاه فتح نیازهای مختلف دانش اموزان در مناطق محروم و کم برخوردار استان را احصا کردیم  و متناسب با نیازهای آنها بسته های کمک مومنانه در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی بیامن کرد: در راستای تقویت فضای تعلیم و تربیت و با توجه به تقاضای مدارس محروم و کم برخوردار استان با همکاری سازمان نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد امروز نیز در مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در قالب سیستم صوتی و میکرفون به مدارس کمک خواهد شد.

وی از فعالیت و همکاری سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان تقدیر کرد و گفت: این کمک ها در بعد فرهنگی و اجتماعی ادامه پیدا می کند .

سرهنگ مثنوی ابراز داشت: همچنین در سفری که سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند بر تسهیل امر ازدواج آسان برای جوانان  تاکید داشتند که در این راستا نیز توزیع جهیزیه بین زوج های جوان و افراد در شرف ازدواج انجام می شود.

جانشین سپاه فتح  گفت: در آستانه سالروز ازدواج حضرت  امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی بسیج سازندگی سپاه فتح برنامه های حمایت از ازدواج آسان  و توزیع جهیزیه بین زوج های جوان انجام می شود.

وی از حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, صدا و سیما و  اصحاب رسانه استان که در امر پوشش و انعکاس اخبار و برنامه های رزمایش کمک مومنانه تلاش می کنند نیز تقدیر کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین به نقش مردم در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس امام خمینی (ره) نیز ارزش زیادی برای نقش مردم قائل بودندکه این امر منبعث از آموزه های دینی است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: امام (ره) حتی در پاسداری و پاسبانی از ارزش های اسلامی نقش مردم را بی بدیل می دانست و با تاسیس سپاه پاسداران و بسیج  مشارکت و نقش مردم متجلی شد.

وی بیان کرد: رسالت سپاه و قشرهای مختلف بسیج که به عنوان یک رکن در سپاه به شمار می رود فعالیت در عرصه های مختلف و کمک و خدمت بی منت به مردم است.

امام جمعه موقت یاسوج کمک به حل بحران ها و شرایط سخت و همچنین محرومیت زدایی را از دیگر خدمات سپاه و بسیج دانست که با همکاری دولت و مسئولان بروز و ظهور پیدا می کند.

وی نقش سپاه و بسیج در ایام کرونا  و کمک به مردم را بسیار حیاتی و مهم ارزیابی کرد و گفت: نقش همه اقشار بسیج، تشکل ها مردم نهاد، گروه های جهادی بسیج در حوزه کمک های مومنانه و خدمت به مردم بسیار پررنگ و اثر گذار است.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: با فرمان مقام معظم رهبری و اجرای طرح کمک مومنانه یک بار دیگر احسان و همدلی ، انفاق و مساعدت در حق یکدیگر که در آموزه های دینی نیز سفارش شده اند در استان و سراسر کشور تجلی یافته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد,نیز گفت: در این مرحله که هفتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه است 100 دستگاه صوتی به همراه میکروفن به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان در اختیار مدارس مناطق محروم و کم برخوردار سراسر استان قرار می گیرد.

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی ضمن تقدیر از سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح  و سازمان نوسازی مدارس استان گفت: در هفته های آینده نیز  بسته های آموزشی ، فرهنگی،  آزمایشگاهی و ... نیز بین دانش اموزان نیازمند مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز