فرماندار اراک :

اصناف و دستگاه اجرایی که پروتکل های بهداشتی رعایت نکرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۸۱۰۲
اصناف و دستگاه اجرایی که پروتکل های بهداشتی رعایت نکرده بودند به  مراجع قضایی معرفی شدند
فرماندار اراک گفت: ۳۳ صنف، دستگاه اجرایی و نهاد متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص کاهش شیوع بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، در یک هفته گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری افزود: بازرسان ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفته گذشته ۲ هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی از  ادارات، سازمان‌ها و صنوف مختلف این شهرستان به عمل آوردند و  ۲۰۵ اخطاریه برای واحدهای متخلف صادر کردند.

 وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در هفته آتی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، ادامه داد: ۱۰ صنف متخلف در هفته گذشته مهر و موم و در مقابل این واحدها اقدام به  نصب بنر شد 
بختیاری اظهار داشت: استفاده از ماسک در  این شهرستان و بویژه کلانشهر اراک در روزهای اخیر افزایش بیشتری نسبت به قبل داشته و امید است همه مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند.
وی عنوان کرد: به اندازه کافی آموزش و مباحث لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه انجام گرفته و مشاهده هرگونه تخلف قابل چشم‌پوشی نیست.

فرماندار اراک اضافه کرد: هر روز، شمار زیادی از خانواده‌ها به واسطه فوت عزیزان خود به خاطر بیماری ناشی شیوع ویروس کرونا عزادار می‌شوند، بنابر این  همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا خطر برای تمام گروههای سنی وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز