افزایش ۶۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۸۱۷۰
افزایش ۶۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۶۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت:امسال ۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با قاچاق کالا در انبارهای استان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین میزان کشفیات کالای قاچاق در محور لردگان به بروجن و همچنین لردگان به یاسوج بوده  است،گفت: راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی مصوب در محور لردگان به بروجن در منطقه گوشکی و پل قره و استقرار یک قاضی مستقر در تعزیرات حکومتی شهرستان‌های بروجن و لردگان در تمام روزهای هفته یک ضرورت در راستای مبارزه با قاچاق است.

او افزود: بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت در استان مربوط به سوخت، لوازم آشپزخانه، لاستیک خودرو، چوب و زغال، لوازم جانبی خودرو و موبایل بوده است.

امان‌اللهی افزود: مبارزه با کالای قاچاق از مولفه‌های مهم اقتصادی است که در این راستا با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان طرح مقابله با کالای قاچاق در حال اجراست.

او به طولانی شدن زمان اطاله دادرسی در تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی انبار در شهرستان‌های لردگان و بروجن برای کالاهای کشف شده تا تعیین تکلیف، ضروری است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از مردم استان درخواست کرد، در خصوص انبارهای کالای قاچاق و یا مواردی در خصوص کالای قاچاق از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند، تا در کوتاهترین زمان به این امر رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز