دستگیری سارقان منازل با اعتراف به ۶ فقره سرقت در یاسوج

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۹۷۵۷
دستگیری سارقان منازل با اعتراف به ۶ فقره سرقت در یاسوج
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه ای منازل با اعتراف به ۶ فقره سرقت و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ علی کرم بازیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند ۴ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

بازیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ عدد درب آهنی، ۲ عدد درب آلومینیومی، یک عدد آبگرمکن دیواری، ۱۰ عدد شیر آلات اهرمی، یک عدد کباب پز، ۳۱۰ عدد قلیان، ۵۰ کیلو گرم گردو، ۳۶۰ عدد فلاکس، ۴۰ دستگاه بخاری، ۲ دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه آبمیوه گیری، ۶ عدد موتور یخچال، مقداری لوله و اتصالات سرویس بهداشتی، یک دستگاه همزن تخمه، ۲۰۰ عدد لامپ ال ای دی ، فیوز برق، ۲۰۰ کیسه ذغال و ۱۱ عدد درب چوبی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز