کشف ۷۲ کیلو شیشه در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۰۶۳۵
کشف ۷۲ کیلو شیشه در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲ کیلوگرم شیشه در محور ً شیراز - گچساران ً خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز