رئیس اتاق اصناف استان مرکزی؛

محدودیت فعالیت اصناف در کلانشهر اراک شامل گروه‌های سه و چهار شده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۱۸۰۹
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: محدودیت‌های جدید فعالیت اصناف در سه شهر اراک، خمین و دلیجان با توجه به شیوع موج سوم کرونا و جلوگیری از ابتلای شهروندان از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز اعلام شد.

به گزارش برنا از اراک، جمشید زند افزود: محدودیت فعالیت اصناف در کلانشهر اراک شامل گروه‌های سه و چهار شده است و در خمین و دلیجان گروه‌های ۲، سه و چهار غیرفعال و فقط گروه‌های یک فعال هستند.

وی اظهار داشت: گروه‌های شغلی ۳ شامل دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، کتابخانه، مهدهای کودک، استخرهای شنا، سینما، تئاتر، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی و هرگونه برگزاری آزمون حضوری است.

 رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت:گروه‌های شغلی ۴ نیز شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، انجام دورکاری شاغلان گروه حساس، کافه، قهوه خانه، چایخانه و مراکز عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی سالن و مدارس شبانه روزی است.

زند افزود: اصناف گروه شغلی۲ نیز شامل مراکز خرید، مراکز فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

زند افزود: قرارگاهی برای این مهم تشکیل شده است و درصورت تخطی، صاحبان اصناف در مرحله اول تذکر و درصورت عدم رعایت و بازگشایی واحد، صنف مهر و موم و برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز