تصویب پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۲۴۸۸
تصویب پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های گردشگری در این استان مصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فرجام سمیعی، صبح امروز در نشست کارشناسی بررسی وضعیت تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری با حضور نمایندگانی از بانک‌های عامل، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از سرمایه‌گذاران گفت: پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های گردشگری در این استان مصوب شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  ادامه داد: این مبلغ تسهیلات از محل رونق تولید گردشگری تصویب شده و هفته آینده به 9 طرح در استان پرداخت می‌شود.

او افزود: این تسهیلات در راستای رونق و توسعه کسب و کارهای آسیب‌دیده حوزه گردشگری براساس مفاد تفاهم‌نامه امضا شده با بانک سپه برای جذب کمک‌های فنی و اعتباری از محل رونق تولید معرفی و تأمین منابع اعتباری شده است.

سمیعی افزود: ارائه تسهیلات بانکی یکی از برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با هدف ایجاد فرصت‌سازی در حوزه گردشگری، اشتغال‌زایی و انعطاف بیشتر در محیط‌های تجاری و تسهیل‌گری برای فعالان این حوزه انجام می‌شود.

او یادآور شد: برای حمایت بیشتر از فعالان حوزه سرمایه‌گذاری، پرداخت تسهیلات و یارانه سود تسهیلات تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز