معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

کمبود روغن خوراکی در این استان فروکش کرده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۴۲۶۲
کمبود روغن خوراکی در این استان فروکش کرده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: التهاب کمبود روغن خوراکی در این استان فروکش کرده است و امید می‌رود که در روزهای آتی اندک مشکلات باقی مانده نیز حل شود.

به گزارش برنا از اراک، سعید فرخی در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، افزود: سهمیه اول استان مرکزی در توزیع روغن خوراکی برای تنظیم بازار ۵۵۹ تن بود که تاکنون ۱۵۰ تن آن محقق  شده و توزیع بقیه این محصول خوراکی نیز  تا پایان هفته انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۲۰ تن حواله روغن خوراکی مازاد نیز علاوه بر سهمیه تعیین شده در استان مرکزی صادر شد و امید است با تزریق روغن تدارک شده به بازار، مشکلی در خصوص این کالای مصرفی وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: اقدامات و هماهنگی‌های خوبی در راستای کاهش التهاب روغن در این استان صورت گرفت اما برخی افراد به‌ بهانه کسب درصد سود بیشتر و یا انتخاب نوع مراوده، کم کاری‌هایی داشتند که باید با آن‌ها برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

فرخی اظهار داشت: ۳۳۱ تن مرغ منجمد در قالب ۱۴ مرحله برای تنظیم بازار گوشت مرغ در استان مرکزی توزیع شده است.

وی تاکید کرد: افزایش سهمیه مرغ منجمد برای استان مرکزی در دستور کار است و قیمت گوشت قرمز نیز در یک هفته گذشته با کاهش همراه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: خروج دام زنده از استان ممنوع است و برای تردد دام زنده باید با مجوز رسمی دامپزشکی اخذ شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز