مهمترین برنامه های سفر رئیس مجلس به استان / موحد: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شدند

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۷۵۴۳
مهمترین برنامه های سفر رئیس مجلس به استان / موحد: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شدند
حجت الاسلام والمسلمین موحد گفت: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شدند و برخی جمع بندی از پروژه هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرد انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس مجلس در این شهرستان ها خبر داد و گفت: قالیباف در روز های آینده به استان سفر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین موحد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری مهمترین برنامه های سفرقالیباف به استان را شرح داد و گفت: زمان دقیق سفر مشخص نیست اما به زودی انجام خواهد شد.

 وی افزود: دیدار از برخی پروژه های مهم سطح شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دستور کار قرار دارد که رئیس مجلس بازدیدهایی خواهند داشت.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: پروژه پاتاوه دهدشت، پتروشیمی دهدشت، معدن فسفات چرام و نیروگاه ترکیبی پادوک دهدشت نیز مهمترین پروژ هایی است که از آن ها بازدید انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موحد تصریح کرد: معرفی برخی از ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی استان از جمله معرفی بخش کشاورزی و پروژه های آبرسانی نیز لحاظ خواهد شد.

وی عنوان کرد: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شده بودند که جمع بندی از پروژه هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرند انجام دادند، باید دید چند روز می تواند در استان حضور داشته باشد که بتوان از همه پروژه ها بازدید کرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: شورای اداری نیز با حضور قالیباف در استان برگزار می شود و در مورد دیگر حوزه های انتخابیه صحبت هایی انجام خواهد شد.

پیشنهاد این پایگاه خبری به نماینده مردم کهگیلویه، بهمدئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی این است که کارخانه لوله سازی شهرستان بهمئی، ایستگاه برق بهمئی که نیمه کاره رها شده است، پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر را نیز در این سفر مورد توجه قرار دهند.

در شهرستان بهمئی سه معدن سلستین وجود دارد که می تواند مورد توجه رئیس مجلس قرار بگیرد، انتقال آب شرب به ۴ شهردهدشت، سوق، چرام و لنده، سیمان سپو دهدشت، سد کوهبرد و سید بندخاکی سرپری نیز پروژه های دیگری است که شاید حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در کنار آنها بتواند گرهی از مشکلات شان باز کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز