مدیر کل هواشناسی استان خبر داد:

تشریح آخرین وضعیت جوی کهگیلویه وبویراحمد در ۲۴ ساعته آینده/گچساران گرمترین نقطه استان در فصل پاییز

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۸۲۸۷
تشریح آخرین وضعیت جوی کهگیلویه وبویراحمد در ۲۴ ساعته آینده/گچساران گرمترین نقطه استان در فصل پاییز
مدیر کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد آخرین وضعیت جوی استان را شرح داد و گفت: گچساران با دمای 23/8 درجه سانتی گراد گرمترین، و سی سخت با 1 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رضا کاکاوند گفت: با بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی امروز یکشنبه جو استان نسبتا پایدار بوده و به جز پوشش ابر و گاهی وزش بادپ دیده دیگری نخواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان در ادامه بیان کرد: از اوخر وقت امشب تا بعدازظهر سه شنبه شاهد عبور موجی کم دامنه بر جو استان خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش پوشش ابر و وزش باد در پاره ای از مناطق استان (رگبار و رعدبرق)، بیان کرد: در ارتفاعات شمال شرقی استان احتمال بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: به لحاظ دمایی از فردا دوشنبه کاهش دما با شیب ملایم پیش بینی می گردد.

وی در ادامه به جزئیات شرایط جوی در امروز و روزهای آتی پرداخت و گفت: در روز یکشنبه وضعیت جوی صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر، از اواخر وقت در برخی نقاط با احتمال بارش باران و گاهی وزش باد خواهد بود.

کاکاوند در  خصوص وضعیت جوی در روز دوشنبه گفت: وضعیت جوی در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق همراه با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

وی افزود: روز سه شنبه وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود.

لازم به ذکر است گچساران با بیشینه دمای 23/8 درجه سانتی گراد گرمترین، و سی سخت با کمینه دمای 1 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز