دکتر ریتا ظهیری:

بیش از ۲ هزار نفر برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی اراک داوطلب شدند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۲۱۴۳
بیش از ۲ هزار  نفر برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی اراک داوطلب شدند
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ۲ هزار و ۲۵۸ داوطلب از گروههای بسیجی، جهادی و مردمی از آغاز شیوع ویروس کرونا تا ۲۵ آبان ماه امسال برای کمک به کادر درمان این دانشگاه ثبت نام کردند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر ریتا ظهیری گفت: ۸۴۶ نفر از این تعداد که دارای تخصص‌های مورد نیاز برای فعالیت در امور بهداشتی  و درمانی بودند تا پانزدهم آبان سال‌جاری به بیمارستان‌های دانشگاه و نیز واحدهای بهداشتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این افراد از میان اعضای بسیج جامعه پزشکی، بسیج  دانشجویان، قرارگاه های جهادی، دانشجویان داوطلب  پزشکی و پیراپزشکی، گروه‌های مرجع مردمی و طلاب جهادی هستند که بخشی از فرصت آزاد خود را در کنار کادر بهداشت و درمان دانشگاه برای ارایه خدمات سپری می‌کنند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ثبت نام از دواطلبان براساس فراخوان و نوع رشته تحصیلی و یا مهارت‌های فردی  انجام شده است.

دکتر ظهیری افزود: افرادی که تخصص لازم برای ارایه خدمات بهداشتی و یا درمانی را ندارند نیز در حوزه‌های خدمات و پشتیبانی به کار گرفته می‌شوند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در  دانشگاه علوم پزشکی اراک  از ۲۵ آبان ماه مسئولیت سازماندهی، آموزش و اعزام طلاب داوطلب را برعهده گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز