نهضت سواد رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد پیش قدم در آموزش سواد رسانه ای

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۲۸۲۷
نهضت سواد رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد پیش قدم در آموزش سواد رسانه ای
نهضت سواد رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد پیش قدم امر آموزش سواد رسانه ای در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دبیر نهضت سواد رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی قریب به دو سال است که در سطح استان و کشور در حال فعالیت است که در این مدت موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه اهداف نهضت سواد رسانه ای آموزش سواد رسانه ای است گفت: یکی از بزرگترین آسیب هایی که هم اکنون با آن رو به رو هستیم ورود بدون آگاهی به فضای مجازی است، والدین ما بدون هیچ محدودیت یا ترسی فرزندان خود را در فضای بی در و پیکر مجازی رها می کنند و نمی دانند ممکن است این کودک دچار چه آسیب هایی شود.

داوودی افزود: فضای مجازی خوب است اما طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند یک شمشیر دو دلبه عمل می کند، ایشان در جایی دیگر فرمودند حضور در فضای مجازی باید حضور تاثیرگذار بدون تاثیرپذیری باشد.

دبیر نهضت سواد رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون فعالیت های مختلفی داشته که در اینفوگرافیک زیر به شمه ای از این فعالیت ها اشاره شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره ها و کلاس های مختلف آفلاین، آنلاین و حضوری در استان عنوان کرد: نهضت سواد رسانه ای استان این آمادگی را دارد که بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای دوره های مختلف آموزشی سواد رسانه ای را به صورت رایگان و با ارائه گواهی معتبر برای ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز