سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان؛

انتظار ما از دیدار با آلومینیوم کسب امتیاز کامل بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸۴
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار با تیم آلومینیوم اراک پس از ۲ بازی سنگین مقابل استقلال و گل گهر یک رشد برای مس رفسنجان بود که توانست در خانه حریف یک امتیاز کسب کند.

به گزارش برنا از اراک ، محمد ربیعی در نشست خبری پس از این دیدار افزود: انتظار ما از دیدار با آلومینیوم اراک کسب امتیاز کامل بود زیرا  مس رفسنجان برتر بود و موقعیت‌های بیشتری نسبت به آلومینیوم ایجاد کرد و می‌توانست در ضربات، موقعیت‌ها و پاس‌های آخر بهتر عمل کند که البته به نتیجه برد ختم نشد و دو تیم مساوی شدند.

وی ادامه داد: کیفیت زمین هم در این بازی تاثیرگذار بود و به دلیل بارندگی‌های صورت گرفته، لایه زیرین چمن گِل بود و تا ۱۵ دقیقه اول بازی فشار زیادی به تک تک بازیکنان هر ۲ تیم وارد شد.

ربیعی اظهار داشت: آلومینیوم اراک در این بازی از روش پنج، چهار و یک استفاده کرد و لایه‌های دفاعی خوبی را ایجاد کرد، اما مس رفسنجان تمام مسیرهای تهاجی آلومینیوم را در اختیار داشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: چند اتفاق نیز در این هفته برای مس رفسنجان رخ داد، در ابتدای بازی «قایم اسلامی خوار » را در گرم کردن از دست دادیم و ۲ بازیکن دیگر هم به دلیل کرونا و مصدومیت حضور نداشتند.

ربیعی عنوان کرد: مردم اراک خون گرم و دوست داشتنی هستند و مانند مردم رفسنجان و برای فوتبال اراک و شهر اراک در لیگ برتر خوشحالم و امیدوارم هر ۲ تیم نمایندگان شایسته‌ای  در لیگ برتر باشند.

وی بیان کرد: بازی خوبی برگزار شد که جای خسته نباشید به مجموعه باشگاه ورزشی آلومینیوم اراک و شخص آقای خطیبی سرمربی این تیم دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز