مدیرکل گمرک استان خبر داد :

ارزآوری ۴۲۱ میلیون دلاری صادرات از خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۳۹۴۹
ارزآوری ۴۲۱ میلیون دلاری صادرات از خراسان جنوبی
سهم کالا‌های تولیدی خراسان جنوبی از این مقدار یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۶۴ تن است که با ارزآوری ۸۲ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۳۹ دلار افزایش ۳۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل گمرکات استان گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۷۸ تن کالا به ارزش ۴۲۱ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۴۵۲ دلار از گمرکات خراسان جنوبی به خارج از کشور صادر شد.

خاشی افزود: سهم کالا‌های تولیدی خراسان جنوبی از این مقدار یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۶۴ تن است که با ارزآوری ۸۲ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۳۹ دلار افزایش ۳۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.

وی عمده‌ترین اقلام صادراتی استان را سیمان، صیفی جات، روغن سوخت تقطیری، هیدروکربن، کاشی و سرامیک، گازوئیل، هیدروکربن سبک، نخود آبگوشتی، نمک و تخم مرغ خوراکی اعلام کرد که به کشور افغانستان، عراق، ترکیه، آذربایجان و تایوان صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان درخصوص واردات از مرز ماهیرود هم گفت: از ابتدای امسال ۳۵۹ تن به ارزش یک میلیون و ۶۹۲ هزار و ۴۱۹ دلار کالا شامل خط تولید کاشی، بذر یونجه، گوسفند، شاهدانه بو داده، لوازم یدکی، گلپر فرآوری نشده، زغال سنگ شسته نشده وارد استان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز