بازرسی بیش از ۵۶ هزار واحد صنفی در طرح محدودیت اجتماعی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۰
بازرسی بیش از ۵۶ هزار واحد صنفی در طرح محدودیت اجتماعی
سامانه ارتباطی ۱۲۴ معاونت بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان این سازمان وادارات تابعه بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم در این خصوص است.

به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر صنوف از ابتدای طرح محدودیت‌ها از ابتدای آذر، واحد‌های صنفی استان بازرسی می‌شوند.

عباس جرجانی افزود: در این مدت فقط ۳۹ واحد صنفی به علت فعالیت در سطح استان پلمب شده که این همراهی مسئولانه اصناف و بازاریان جای قدردانی دارد.

وی گفت: در راستای اجرای محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در شهرستان‌های استان ۴۸ تیم بازرسی متشکل از بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان این سازمان فعال هستند و این روند نیز ادامه دارد.

جرجانی افزود: سامانه ارتباطی ۱۲۴ معاونت بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان این سازمان وادارات تابعه بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم در این خصوص است.

وی با بیان اینکه ۹۷درصد اصناف این دوره از محدودیت‌ها را رعایت کردند، گفت: جامعه بزرگ اصناف استان با تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند خود با دست‌اندرکاران نظام سلامت، کمک شایانی به کنترل بیماری کرونا می‌کنند، بی‌تردید بدون همراهی این قشر عظیم مهار ویروس کرونا میسر نمی‌شود وانتظار داریم سایر اقشار و گروه‌های مختلف جامعه موارد بهداشتی را رعایت کنند تا ذنجیره انتقال بیماری کاهش واصناف ما هرچه سریعتر به فعالیت باز گردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز