رفع انسداد خط انتقال ۴۰۰ میلی متری فاضلاب در یکی از نقاط پر تردد شهر دوگنبدان

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۷۶۳۱
رفع انسداد خط انتقال ۴۰۰ میلی متری فاضلاب در یکی از نقاط پر تردد شهر دوگنبدان
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران از تلاش چند روزه اکیپ های اتفاقات جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال ۴۰۰میلی متری فاضلاب حوالی میدان سیمرغ ( فلکه زندان) شهر دوگنبدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهنام پاد افزود: این خط انتقال فاضلاب که در یکی از پرترددترین نقطه شهر که ترددهای پیاده و سواره رو بلوارهای پانصد دستگاه مستقیم و سمت راست، بلوار بعثت و خیابان مالیات از آن انجام می گردد توسط پیمانکار شهرداری دوگنبدان و بدون از انجام استعلام از امور آبفا و بدون از توجه به تاسیسات تحت الارضی فاضلاب و در زمان عملیات تعریض جدول، تخریب و مسدود شده بود.

وی عنوان کرد: پس از اطلاع امور آبفا شهرستان گچساران از مشکل تخریب و انسداد خط انتقال فاضلاب مورد نظر، اکیپ های اتفاقات با پشتیبانی بخش های فنی و مهندسی در کمترین زمان ممکن وارد عمل گردید و اقدامات لازم را  با وجود بارش شدید باران جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب بعمل آوردند.

پاد از تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوزه های شهری و روستایی خواست تا  قبل از هرگونه عملیات حفاری، ضمن انجام استعلامات، دقت و توجه لازم را نیز داشته باشند تا مشکلات مشابه که موجبات هزینه های مالی گزاف و اتلاف زمان نیروهای فنی، عملیاتی و اکیپ های اتفاقاتی با بکارگیری ادوات و دستگاههای سبک و سنگین می گردد بوجود نیاید.

لازم بذکر است که چند روز پیش نیز در حین لایروبی کف کانال توسط یک دستگاه لودر عوامل خدماتی شهرداری در نزدیکی پل واقع در منطقه شهید محلاتی نیز لوله ۸ اینچ  تخلیه اضطراری منشعب از خط انتقال ۲۴ اینچ آب به مخازن ذخیره آب شهر دوگنبدان تخریب و حادثه مورد نظر موجبات قطعی آب و افت فشار چندین ساعته برخی از مناطق و محلات شهر دوگنبدان گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز