استاندار مرکزی:

هفته آینده ادارات با ۵۰ درصد کارمندان فعالیت می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۷۶۷۸
هفته آینده ادارات با ۵۰ درصد کارمندان فعالیت می کنند
استاندار مرکزی گفت: فعالیت ادارات این استان در هفته آینده از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه با ۵۰ درصد نیروها به صورت حضوری خواهد بود و بقیه کارمندان به صورت دورکاری به وظایف خود عمل می‌کنند.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده  در آیین تقدیر از نیروی انتظامی و پلیس راهور استان مرکزی که به خاطر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی برگزار شد، افزود: از شنبه هفته آتی تصمیمات و محدودیت‌های کرونایی در سطح استان بر اساس شرایط نارنجی اعمال می‌شود که در این خصوص مشاغل سطح ۲ و سه می‌توانند با رعایت ضوابط فعال باشند.

وی اظهار داشت: در طول ۱۲ روز گذشته و با اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی و با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف، نتایج خوبی در استان حاصل شد.

وی بیان کرد: مهمترین نتیجه کسب شده در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، خارج شدن استان مرکزی از وضعیت قرمز و رسیدن شهرهای آن به وضعیت نارنجی و زرد است اما این بدان معنی نیست که مشکلات کرونایی تمام شده است زیرا هرگونه غفلت و بی توجهی می‌تواند پیک شدیدتری از بیماری را با توجه به فصل زمستان و سردی هوا ایجاد کند.

وی خاطرنشانکرد: پلیس راه و راهور و مجموعه ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی در طول ۱۲ روز گذشته قدم‌های خوبی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی برداشتند که جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: پلیس راه و راهور استان مرکزی در این مدت در ۱۲۰ گذرگاه این استان به صورت شبانه‌روزی و در شرایط نامساعد هوا حضور داشتند و این طرح را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز