استاندار :

گچساران و کهگیلویه به شهرستان های نارنجی پیوستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۸۲۵۱
گچساران و کهگیلویه به شهرستان های نارنجی پیوستند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و گچساران از وضعیت قرمز در هفته های پیش، هم اینک به شهرهای با وضعیت نارنجی پیوسته اند و روند مبتلایان و فوتی ها کاهشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اجرای طرح محدودیت های هوشمند در استان ها، از مجموع ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد یک شهرستان هنوز قرمز ( بویراحمد)، کهگیلویه و گچساران از قرمز به نارنجی تغییر یافته است.

وی به همکاری و مشارکت مطلوب مردم در رعایت محدودیت های کرونایی در شهرستان های مختلف استان اشاره کرد و افزود: با همت مردم وضعیت دو شهرستان قرمز در استان به نارنجی تغییر یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مراسمات عروسی تا حدود زیادی در این شهرستان ها کنترل شده ‌و صنوف در این ۱۴ روز محدودیت ها همکاری بسیار خوبی با مسئولان داشته اند.

کلانتری تاکید کرد: باید تلاش شود تا شهرستان بویراحمد هم از وضعیت قرمز بیرون آید و میزان اشغال تخت در این شهرستان همچون بقیه مناطق کاهش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیمارستان معین بیماران کرونایی استان، بیمارستان شهید جلیل یاسوج است و از شهرستان های اطراف نیز بیماران به این بیمارستان برای درمان مراجعه می کنند.

وی ابراز داشت: هنوز برخی ها از روی دیوار های ارامستان ها در مرکز استان (یاسوج) به حیاط آن وارد می شوند و با وجود هشدار ها و جریمه و منع تردد خودرو ها هنوز مراسم های شلوغ برگزار می کنند.

کلانتری عنوان کرد: در خصوص تعطیلی ادارات در شهرستان قرمز بویراحمد تابع ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم و تعطیلی ادارات طبق روال هفته قبل خواهد بود.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنچه حایز اهمیت است باید همه نسبت به وضعیت کنونی کشور آگاه باشند و در رعایت محدودیت ها و پروتکل ها بکوشند تا شاهد وقفه در زنجیره انتشار این ویروس باشیم.

کلانتری گفت: میزان رعایت پروتکل ها در استان به ۹۶ درصد رسیده اما هنوز عده ای اندک با نادیده گرفتن پروتکل ها ‌جان مردم را به خطر می اندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز