مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۴
سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از 25 تا 27 آذرماه در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی، دبیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه به صورت غیرمتمرکز در شهرهای یاسوج، سی سخت، گچساران و دهدشت برگزار خواهد شد.

محمدعلی پیرسبزی که در جلسه شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می گفت، ضمن قدردانی از هنرمندانی که دراین شرایط بیماری “کرونا ویروس” با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید تئاتر نموده اند، افزود: تاکنون ۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۷ اثر توسط هیات انتخاب تایید و به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجراهای جشنواره تئاتر به صورت زنده و غیرمتمرکز و در محل استقرار گروه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

وی از آمادگی سالن های نمایش در شهرستان های یاسوج، سی سخت، گچساران و دهدشت جهت برپایی این جشنواره خبر داد و گفت : در پایان جشنواره، دو اثر بر اساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز