استاندار مرکزی:

شمار تخت‌های بیمارستانی خمین به ۲۶۰ می‌رسد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۲۷۸۸
شمار تخت‌های بیمارستانی خمین به ۲۶۰  می‌رسد
استاندار مرکزی گفت: شمار تخت‌های بیمارستانی شهرستان خمین تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد و به ۲۶۰ تخته می‌رسد.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از طرح در حال ساخت بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل این طرح ۱۴۰ تخت به امکانات درمانی بستری فعلی خمین یعنی ۱۲۰ تخت بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان می‌افزاید.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار داشت: پس از پیگیری بسیار جدی، قراردادی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال با پیمانکار این طرح نعقد شد که براساس آن، این مرکز درمانی باید در مدت ۹ ماه تکمیل شود.
وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی در خمین نقدی است و انتظار می رود در مدت زمانی کمتر از ۹ ۹ ماه این مرکز درمانی آماده بهره‌برداری شود.
آقازاده احداث محل اسکان برای پزشکان متخصص در خمین را در ماندگاری و ایجاد انگیزه برای آنان تاثیرگذار دانست و گفت: این مکان دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی اضافه کرد: استانداری پنج میلیارد ریال برای تکمیل محل اسکان پزشکان متخصص در خمین کمک کرد و انتظار می رود تا ماه آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.
استاندار مرکزی در خصوص بازدید از شهرک گل و گیاه در روستای لیلیان خمین نیز گفت: زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق و گاز برای تولید محصول با کیفیت در این شهرک تامین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز