هوای چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه بارشی می‎شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۴۰۵۷
هوای چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه بارشی می‎شود
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود یک سامانه بارشی به استان از چهارشنبه تا روز جمعه برف و باران بسیاری از مناطق این استان فرا می‌گیرد.

به گزارش برنا؛ مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه گفت: شدت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه این سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد است، تصریح کرد: در این مدت انتظار بارش برف وجود دارد و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

چراغپور تصریح کرد: بارش برف موجب اختلال در ترددهای جاده‌ای می‌شود از این‌رو توصیه می‌شود از ترددهای غیرضرور در این مدت پرهیز شود و در غیراین صورت رانندگان تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی همراه با رعد و برق و وزش باد است و باید از قرارگیری در ارتفاعات طی این مدت خودداری شود.

چراغپور همچنین از ماندگاری هوای سرد در استان طی روزهای آینده خبر داد وگفت: دما در این مدت در تمامی مناطق استان به زیر صفر می‌رود.

او با بیان اینکه بارش‌های سال آبی جاری در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه کاهش دارد، تغییر بارش‌ها از برف به باران را نگران‌کننده دانست و گفت: در چنین تاریخی در سال گذشته ۸۵ سانتی‌متر برف و در میانگین بلندمدت ۳۱ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ ثبت شده بود در حالی که در سال جاری میانگین برف در کوهرنگ صفر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز