بیش از ۲۸۰۰ تماس کرونایی با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه برقرار شده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۴۷۸۷
بیش از ۲۸۰۰ تماس کرونایی با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه برقرار شده است
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: حدود ۲۸۱۰ تماس در حوزه کرونا با سامانه صدای مشاور بهزیستی استان کرمانشاه برقرار شده است.

به گزارش برنا؛ فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تماس‌های شهروندان با صدای مشاور بهزیستی به شماره 1480 در ایام شیوع کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به 27 هزار و 100 نفر از همشهریان از خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی رایگان ارائه شده که 2810 تماس مربوط به کرونا بوده است.

او عنوان کرد: این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان است.

محمدی گفت: علاوه بر موارد مذکور همشهریان می‌توانند در زمینه‌های مختلف روانشناسی، تحصیلی، خانوادگی و غیره با این سامانه تماس بگیرند.

او عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی مراکز تحت نظارت بهزیستی کرمانشاه با نظارت کارشناس بهداشت به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا به صورت مستمر ادامه دارد.

محمدی از اجرای طرح ویزیت در منزل سالمندان توسط نیروهای مرکز روزانه سالمندان مهرگان کرمانشاه با استفاده از ظرفیت گروه تخصصی پزشکی شامل پزشک، پرستار، مددکار و روانشناس که با حضور در در منزل سالمندان نیازمند که دسترسی به امکانات پزشکی ندارند با تب سنجی و اکسیژن سنجی و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی بین سالمندان خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز